esmaspäev, 28. jaanuar 2019

MA EI OLE VARAS! Ma olen nutikas.

Hei,


Kirjutan asjast, mis on mu hinge juba ennegi närinud, aga no täna oli viimane piisk karikasse.
Nimelt. Ma olen tubli kodanik ja kasutan alati kui viitsin või saan kaardiga maksta ( jah, tean, osades saab ka sulaga) nutikassasid. See aga tähendab, et ma kas mässan puldiga või majandan hiljem iseteeninduskassas. Igatipidi. Tubli ju eksole?






Aga no iga jumala kord saan mina ostukontrolli. Kas seda ei peaks valima süsteem? Miks koguaeg mina? Ma ei näe kunagi teistele inimestele ostukontrolli tehtavat. Kas ma näen varga moodi välja? Miks see mind nii häirib? Kas Teid ka? Ma tunnen end absoluutselt iga kord nagu varas, kuigi ma pole midagi varastanud.




Leidsin mõned pildid tomatitest oma telefonist ;D

Ja poed on ka mul alati erinevad, kus ma ostukontrolli satun. Küll Tallinnas, küll Tartus, küll Selveris, küll Rimis, küll Coopis. Masendav noh. Ok. Enamasti võetakse paar toodet, jah need on skännitud, aitäh Teile ja antakse väike šokolaad. Jah, see šokolaad aitab selle mõru ettevõtmise juures veidi küll.





AGA TÄNA! No halloo! Selver! Vana hea Selver! Mul oli korvitäis tooteid. No ikka palju. Miski 30 asja vms. Teenindasin end ise ära ja ekraan ütles taaskord: ostukontroll, oodake teenindajat vms. Ootasin. Aega läks, teenindaja tuli. Vaatas mu korvi, ütles: ´Tulge sinna lindi juurde`, ehk olin mingil põjusel välja teeninud selle, et tädi piiksutas läbi KÕIK mu miljon toodet. Kui see tehtud, podises, et näed, ``skjdhweukhedwe`` toode ei olnudki läbi piiksutatud Teil. Ma tõstsin kohe häält ja julgesin päris nahhaalselt vastu vaielda, et EI, kindlasti mitte (kuigi ma algul ei kuulnudki, mis tootega tegu on :D). Iga toote puhul kontrollin alati puldi pealt, kas see on ikka see toode ja kas ta läks läbi, kuna ma juba eos ei taha mingit jama. Tädi esiti ütles, et ei ei, Teil on see skaneerimata. Ma julgesin TAASKORD vastu vaielda ja oskasin ka oma suurepärase fotomälu ( haaha, aga see oli tegelt ka millegipärast meeles) tõttu öelda, et need tobedad KIRSSTOMATID olid teine toode, mida ma SKÄNNISIN. Ja ma ma SKÄNNISIN need. Vaadaku parem üle. Tädi vahtis oma arvutit ligi 2 minutit ja informeeris mind: jah, need on Teil jah skännitud, aga rida on teistmoodi. No ma tõdesin siis fakti, et rida on teistmoodi, tundsin end nagu VARAS ja olin jube häiritud kogu ettevõtmisest. Fuuuuuuuuuuuuuuuuu.






MA JU SKÄNNISN NEID TOTAKAID TOMATEID!!! Okei, sellega sai korda ja maksin ära. Aga nüüd ei taha ma tükk tükk aega Selverisse minna ja ammugi iseteeninduskassat kasutada. Nõme ju. 


Is it me or what?




The feeling THO...


Ma absoluutselt ei välista, et siin on tegu egolaksuga ja teisel inimestel on täiega suva, kui kassiir arvab, et nad on Selverist kirsstomatid pihta pannud. Mina olen aga sellest täitsa löödud ja puha  õnnetu. 


#tükkaegaselverisseeilähe


5 kommentaari:

  1. Ma pulti pole mujal kasutanud kui selveris, aga seal on alati terve ostukorv läbi skannitud. Küll aga mingi hetk iga kord kui oli mingi sooduskleepsuga toode (ala kook) või salat, mida samaks õhtuks vaja siis sai suht kindel olla, et sai ostukontrolli (eks ilmselt skannitakse sooduskleeps ära ja pannakse siis parema kehtivusega toode kotti?!). Kaalukaubad oli vist teine asi, millega suht kindlalt ostukontrolli sai (et ostad ikka õunu, mitte tegelikult ei ole avokaadod). Aga kokkuvõttes jah, vargana pole tundnud, aga kui proovida võtta tipptunnil pult, et saab kiiremini siis ostukontrolli sattudes läheb tegelikult 10x kauem aega kuna tihti ostukontrolli tegev inimene pole samuti vaba ja peab ootama. Ühekorra küll mõtlesime, et läheks selle peale minema kui pikalt ootasime, aga siis tekiks varga tunne, et nihverdame end ostukontrollist tavakassasse :D Ja mitu korda selveris tegin nii, et panin puldi ära (läheb lukku) ja siis tuleb meelde, et ostukotti ei võtnud! Ja süsteem neil seda ostukoti lisamist siis enam ei pakkunud ka...
    Sp mulle natukene rimi süsteem meeldib rohkem - et viimasel hetkel valid kuhu kassasse lähed.

    VastaKustuta
  2. Need on lihtsalt mu enda vaatlusandmed :D Aga mõistetav, et miks just kaalukauba või soodustoote olemasolul ostukontroll tuli, et päris juhuslik see pole - eks seda nihverdamist nendega on lihtsalt juba nii palju olnud. Lihtsalt oligi, et sai mingi u 10x poes käidud ja ostukontrolli polnud ja järgmised korrad jutti kui juhtus emb-kumb olema saime ostukontrolli (polnud vahet, kas oli nt minu või kaaslase partnerkaart kasutuses). Eks mingi aeg kui puhtalt läbi saab võimalik, et enam nende toodete peale siis ei loobi seda :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hihi. Aga süsteemsed vähemalt. Ma vahepeal sain kõikides poodides järjest ostukontrolli. Siis oli ka kahtlane. Et mis värk on. :D

      Kustuta
  3. Selle ikka valib arvuti, kes satub valimisse kas siis mõne tootega vôi tãiskorviga. Erandjuhud on need, kui on alust arvata, et tegu on pettusega. Mul tekkis ka mingi hetk olukord, kus järjest sattusin valimisse osalise kontrolliga ja 1kord ka täiskontrolliga, kui õnneks aind 3 toodet oligi. Rohkem õnneks peale seda jãrjestikust kontrolli enam pole sattunud valimisse, olenemata toodetest, kas soodusega või mitte. Seega ikka joppamise küsimus...
    Küll aga on imelik, et miks kassapidaja sul neid tomateid ei nãinud, mis kasu on kontrollist, kui kontrollitakse valesti ��

    Eks ta ses mõttes nõme ole, et eesmärk ju ongi kiirrlt ise ära maksta ja minekut, mitte oodata teenindajar, les kogu tööd uuesti tegema hakkab. Samas muidu võiks liiga kergelt kurjasti ãra kasutada iseteenindust, igal asjal head ja vead.

    VastaKustuta