pühapäev, 5. mai 2019

A mis ma vahepeal tegin?

Hei,


Kuu aega on pikk aeg. 


Mul on olnud omad tõusud ja mõõnad. Ei saa üldse salata, et olen iseendaga kimpus igas mõttes ja tegelen sellega. Tihtipeale on meel kurb ja vaatamata sellele püüan ikkagi edasi liikuda. Tänu perele ja sõpradele on see ka tehtav.


Aga siiski.


Mis ma vahepeal kõik teinud olen ( siiski räägin vaid põnevamatest asjadest, töö ja igapäevatoimetused ja trennid, need jäägu siinsest loetelust välja...):


  • Me käisime perega Rakvere Aqva Spas puhkamas. Pikk jutt lühidalt: ootasime enamat, spa kesine, tuba ka. Hommikusöök hea, resto ok ja suur pluss lastetuba.





  • Hakkasin jooma Tervise Alkeemia Juukseid tugevdavat teed ja praeguseks on mul peas palju palju lühikesi juukseid st IT WORKS! :O
  • Harjutame kandelinakava Tartu võimlemispeo tarvis naistega nii trennis, kui saime isegi ühe seminari tehtud.


Enne kandelinatundi

  • Luunja emmede grupis sain käed külge savile. Seda pole ammu teinud. Nii tore oli!





  • Loosisin välja koostöös kullassepp Gunnar Kask´iga imeilusa Monessa käevõru.








  • Käisin koos Roosiga venitustunnis Polemotionis. Täitsa isegi sai midagi teha. Ehk imekombel ei olnudki minu laps see, kes kõige rohkem karjus. Hehe.

  • Jätkan vapralt oma eventi 500km suveni, kuigi see on FB eventide all aegnud. It is still on! Ja auhinnad on täiega olemas ja ootamas!

Üks auhindade sponsoritest on näiteks IPharma.ee

  • Käisime Roosiga Loodusmuuseumis. Roosile meeldis väga.





  • Käisin ikka vapralt Räpinas ka paar korda oma naisi treenimas.
  • Saime pool vannituba uuendatud udupeene GemLook kraanikausi ja käsitööna valmistatud plaadi abil. Pool on ootel :D





  • Oleme mitu korda Tartu botaanikaaias käinud. Jah seal on ilus. Troopikamajas ka!










  • Suvilas saab ka nüüd käia. Viimane kord tegime isegi sauna. Ilmaga vedas. Nüüd ootame taas soojemaid ilmasid, sest plus 5 kraadiga seal päevitada ei taha ju.



  • Tutvun ja harjutan ühte uut ja väga põnevat treeningstiili, millega saate juba kõik teie tutvuda mai teises pooles, kui meie armas Flight Club laieneb!
  • Käisin koos Roosiga fotosessil, kus sai isegi ilma Roosita pilte teha ( küll uue Flight Clubi jaoks, aga ikkagi). Ma ise ei uskunud, et üldse mõne pildi ilma temata teha saab :D Okei, tunnistan: nutitelefonist oli ka abi :D Aga ikkagi. 





  • Sain Gourmante.ee käest testimiseks paki eriti häid tooteid, mida ma tõsimeeli armastan. Kaks lemmikut on nende extra light taste oliiviõli ja pesto. Njammmmm.


  • Värvisin sadamiljon muna kevadpühadeks.




  • Saime oma linnakodu hoovi ka värskema mänguväljaku tellitud, mida siis Taavi koos teistega kokku panid. Meie Roosiga tegime oma panuse üks õhtu kokkupanijatele kaneelirulle tehes ( shokolaadiga ikka).











  • Käisin väga väga mitmel sünnipäeval ( mul oli aprillis vist 9 sünnipäeva).
Osadel sai koos Roosiga käia.






  • Käisin ühele firmale nö tervisevõimlemist tegemas. Impuls spordiklubi kaudu. Väga armas ja positiivne kogemus.
  • Alustasin suuremas mahus tööd polikliiniku tarbeks.
  • Lõpetasin ametlikult oma lapsehoolduspuhkuse ehk olen avatud uutele ja põnevatele väljakutsetele, kuna lõpetasin ühtlasi ka fitness-juhi töö Impuls spordiklubis.                                                                







  • Sain omale kauaigatsetud stiilse naisteratta ja veidi hiljem ka lapseistme ( ma pole seda veel ratta külge julgenud panna, aga olemas ta juba on :D).




  • Käisin Maamessil. Roosile meeldis väga väikeloomade ala. 





  • Käisme oma väikese perega loomaaias ja ja T1 vaaterattaga sõitmas.

















  • Istutasin vabatahtlikult lilli suvilas ( ikka neid juba õitsevaid, et mingitki lootust oleks) :)





  • Proovisin rullmassaaži ja lähen veel. Oli põnev ja veidi valus. Ei olnud mingit vedelemist ega lõõgastumist, pidi koguaeg kõike jälgima ja ennast sättima. Aga ikkagi oli tore. Mul on 1 kinkekaart veel :P
  • Ostsin ära emadepäevakingi oma emale.
  • Pidin ühest sõbranna sünnipäevast loobuma erinevate asjaolude tõttu ja olin megakurb sellepärast. 
  • Käisin kevadlaadal. See oli päris tore. Roosi sai igasugu kraami ja muuhulgas ulmelaheda kampsuni. Natu oli see firma. Kellel on pisikesed tüdrukud, soovitan uurida. Reaalselt ulmenunnu!


Ühtegi selgemat pilti sellest röövlist ei saanud. Kunagi püüan jälle.


















A mis sa vahepeal tegid?


2 kommentaari:

  1. ma käisin vahepeal (siis kui sa trükkisid) vannis ja mõtlesin sellest, kuidas teha blogipostitus teemal "tõusud ja mõõnad" ja nüüd istun rätik peas ja mõtlen (pidades silmas su postituse algust), et see selgeltnägijavõimeid esile kutsuv käevõru, mille sa kinkisid (ja mis ikka väga meeldib mulle (A) ) juba mõjub vist :D

    Sa oled ikka äraütlemata tegus olnud, ausõna :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aww. Kui numps. Ma ka algul mõtlesin et kirjutan rohkem mõõnadest, aga no mis siin ikka halada. Elame edasi :D Jään sinu postitust ootama :)

      Kustuta