neljapäev, 30. mai 2019

Oh me jälle esinesime!

Hei,


Selle nädala teisipäeval sai terve pikkade talvekuude vältel tantsitud tantsuke siis staadionile.
Aega läks, aga isegi asja sai. Roosil oli juba teine kord tema elukese jooskul suur esinemine Tartu Tamme staadionil.







Ma siin räägin siis teisipäeval toimunud Tartu Võimlemispeost, kus mul oli au teha kandelinakava. Naisi oli esialgu üle 70ne osalemisplaaniga. Platsi jõudsi 43. Mina loen seda siiki heaks tulemuseks. Arvestades kõiki asjaolusid ja emmede labiilset elu.





Suurem osa naistest oli pärit minu Kandelina tunnist Tähtvere Tantsukeskuses. Sinna lisandus rühm vapraid naisi Räpinast, kellega ma muidu paar korda kuus võimlemas käisin. Veel oli suurem seltskond emasid Ahjalt ja mujaltki üle Eesti. 




Meie tähelend Postimehes :D


Kuni esinemispäeva hommikuse proovini ei teadnud ma absoluutselt mitu naist esineb ja polnud pandud ükski koht. Respect naistele, kes hommikul said kohad, mis me 100x ümber tegime ja siis nendel kaunisti esinesid. Koos oma pisikestega kõhul, kandevahendis.





Ilm oli hommikuses proovis kella 10 ajal hea, aga siis läks ära vihmaseks. Kord sadas, kord tiputas. No ei olnud mõnus, aga päris hull ka ei olnud. Kuidas see eestlane selle kohta ütlebki? Ahjaa: NORMAALNE. Roosi tuju oli eos halb ja ta jauras ja nuttis ahastavalt terve proovi. Minu süda tilkus verd ja käed värisesid abitust olukorrast. Kava vaja juhendada, kohad vaja panna, aeg on limiteeritud, õhtul esinemine ja minu musirull õnnetu. 






Läbimäng toimus meil kella 16 ajal ja kontsert ise algas 19.00. Õnneks oli meie kava 5s, ehk need kellel väga väikesed lapsed või kauge kodutee, said kohe peale esinemist lahkuda. Isegi sel juhul oli terve päev võimlemispeo poolt broneeritud. 





Mina jõudsin veel peale hommikust ja enne peaproovi käia trennis ja kärutada. Seega pole ka imet, et õhtul olin reaalselt megaväsinud. Pole ammu nii väsinud olnud. Just ihu ja jalad ja kõikkõikkõik. Siiani taastun :D 

Hetked enne staadionile esinema minekut.


Kontsert oli tore, ma nägin seda jubevähe. Peale meie esinemist tegime veel pilte ja ajasime juttu naistega. Sõime Roosi ja minu emaga natuke ja siis saatsin nad koju ära. Ise jäin veel finaali, mis oli võimas. Kõik tantsisid. Meeletu hulk esinejaid ja kõik vaatajad aeti ka püsti ja pandi tantsima. See oli võimas ja vinge. 




Leia pildilt Krista


Juhendajaid tänati ja peale seda oli meil väga mõnus bankett korraldatud. Kõik oli viimase peal ja seltskond ka. Kuigi esimene emotsioon oli mul peale hommikust närvilist proovi ja kohtade panemist, et eiiialenam, siis juba peale esinemist tekkis mõte, et miks ka mitte kunagi taas :P Saime veel külluslikud tänupakid sponsoritelt ja kaunid lilled.







Mind poputasid lilledega ka osad armsad naised lisaks korraldajatele.


Vaatamata sellele, et Roosi oli sel päeval päris viril, läks meil kõik kenasti ja jäime ellu. Järgmine kord oleme juba osavamad selles asjas :D 


Suur tänu ja kummardus kõikidele emmedele. Te olete imelised! Ma ei tea kuidas Te kõige selle kõrvalt mahti saate veel minuga tantsida. This is magic! :*






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar