neljapäev, 6. juuli 2017

Kas fotosessioon JAH või EI? Plus LOOSIMINE!

Hei,


Mina kirjutan seekord fotosessioonidest veidi. Nimelt käisin taaskord pildistamas siin 29.06.2017 et jäädvustada oma tüsenevat ihu ka piltidel :D


Mina olen ikka seda meelt, et aeg-ajalt võiks endast lasta pilte teha ka proffesionaalil, sest kõik need isetehtud pildid ei jõua kuskile ja ei jää kuskile. Kvaliteetsed profifotod aga prindid tihtipeale välja või teed fotoraamatu või veel midagi muud. Tegu on ju hea kvaliteediga piltidega, mis ka aja möödudes säilitavad oma tervause ja värvi ning annavad hetkeolukorda edasi reaalselt (isetehtud selfid nagu me teame võivad olla ebarealistlikud ja ebaadekvaatsed). 


Seega, olen mina kahe käega poolt, et aeg-ajalt põnevaid pilte teha koos professionaalidega, kes vajadusel ka juhendavad ja annavad ideid ning jäädvustavad neid hetki, mis enam kunagi tagasi ei tule.


Siin siis minu viimase fotosessi mõned väljavalitud fotod. Kõik pildid tegi ja töötles Margit Pinnar. Fotosessi tegime sombusel ja külmal neljapäeva õhtul Toomemäel. Aga nagu Sa näed, saab ka ilma trotsides väga hea valgusega pilte. Kui Sul on huvi, siis saan täpsemad kontaktid edastada just Sulle.


Aga kirjuta mulle ka siia kommentaaridesse, mis sa arvad fotosessioonidest ja kas Sinu meelest on neid üldse vaja?


Kõigi vastajate vahel loosin väja 30min-fotosessiooni väljas. (Obvioosselt minuga ehk mina pildistan). 


Loosimise teen seekord P õhtul kell 22.00 (09.07.2017).


Olge mõnusad!

Pildiallkirja lisamine





























39 kommentaari:

  1. Väga ilusad pildid jäävad ikka mälestuseks fotosessioonist. Ise klõpsutan kehva teloga niisama. Uusn, et hea fotograafiga saab iast inimesest superfotosid:)

    VastaKustuta
  2. Ikka on vaja...profi fotod palju ilusamad :) kahjuks see aga üldiselt päris kallis lõbu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Njaa, aga eks saabki loosides osaleda ju. Isegi mina olen fotosesse võitnud! Ps. Hiljuti Sävelin Siidaga, kes tegi väga vahvaid pilte minust vaid 30minutiga.

      Kustuta
  3. Kui ise oskad hästi pilti teha ja kaaslane oskab hästi pilti teha, siis pole vaja :D Või tegelikult oleks isegi siis, sest sellisel juhul ei saa kunagi mõlemad korraga pildi peale, millest on ju kahju. Pluss igal fotograafil on oma käekiri ja nii saab vahelduseks hoopis teistlaadi pilte. Ja ilmutatud fotod on hästi toredad :) Ma ilmutan isegi teloga tehtud pilte vahel, sest pilt on nii eriline ja mälestus ka (ja vahel ei ole kvaliteedil ka väga häda :D).
    PS: kui sul selline lahe punane tagi oli kaasas sessioonil, oleks võinnud mõni pilt sellega ka olla..ma nende valge kleidi piltide juures ootasin, et kunas on saapad ja tagi korraga pildil kenasti, aga ei olnudki :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehe, need saapad ja tagi olid niisama tol päeval seljas. Need polnud esiti fotosessile mõeldud :) Mina olen ka vahel telopilte ilmutanud aga ju mu käed värisevad- suht udused on teised :D

      Kustuta
  4. Mälu pole ju päris imeasi :) Fotod aitavad meeles hoida ja kihvte hetki meenutada. Selleks, et ma saaksin oma pulma super fotograafi, hakkasin mina lausa nutma ja ütlesin, et mina maksan ja olgu olla! :D On tähtsad!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nõus. On asju, mis muidu ununevad, detailid, värvid ja kvaliteetsete piltide pealt saab tagasi sellesse hetke, mis mälust juba hääbuma on hakanud... :)

      Kustuta
  5. Pole ühelgi fotosessioonil kunagi käinud. Kuid arvan, et neid on vaja, sest fotograafid oskavad ilusaid hetki ja inimesi paremini jäädvustada :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi, loodame, et loosiõnn on Sinu poolt. Fotosessidel on väga lahe käia. Mina naudin seda ettevõtmist küll :)

      Kustuta
  6. Fotosessioonid on ülivahvad!!! :) Eriti kui saab lisaks makeoverit teha ja loomingulistel mõtetel lennata lasta... :) Lisaks on mälestuste jäädvustamine piltide näol minu jaoks väga eriline.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Makeoveri peale pole ma julgenud kunagi mõelda, ma klassikaline tädi. Aga see võib veel eriti põnev olla. :)

      Kustuta
  7. Olles ise natuke pildistamisega tegelenud siis olen ka selle poolt. Aga hindan kõrgelt neid kes poke wannabed vaid reaalselt jagavad mis nad teevad. Kunagi mu sbr võitis oma lapsele UK s fotosessi. Mul oli au sellest osa saada. Väga põnev oli jälgida... väga palju asju vaatasin miks ta nii teeb või miks ta sellise koha valis... aga lõpuks kui pikte nägin siis need olid super. Lausa tekkis wau effekt. Nõustun ka eelnevate kommentaaridega et tihtipeale need fitid mis on tehtud mingil hetkel telefoniga aga mitte nii hea kvaliteediga omavad rohkem väärtust hingeliselt kui lihtsalt hea mälestus :) Ootan huviga sinu enda esimeai enda tehtud titepilte :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehe, no vaatame kuidas need minu titepildid välja kukuvad. Mulle meeldib ka fotograafi tööd jälgida. Seda ka siis kui ise modell olen. See on põnev ja hariv.

      Kustuta
  8. ooooh :))) küll sa oled kaunis!
    fotograafiga pildistamine on tõesti midagi muud ja erilist..midagi, mida tihti ei juhtu. igaühele võibolla ei sobigi, ollakse liiga häbelikud või siis mitte piisavalt edevad :P
    mina olen käinud ühe korra sedasi fotosessil, sõbranna kinkis ja kasutasingi võimalust, kui sain 29. see oli väga lahe kogemus ja kindlasti juhtub seda veel :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka veel ja veel. Muidu liiga vähe. Ja mina usun küll, et sobib igaühele, lihtsalt peab leidma endaga klappiva fotograafi. Ses suhtes, et üksteise mõistmine peab olema :)

      Kustuta
  9. otseloomulikult on kvaliteetsete piltide tegemine ja nende säilitamine väga oluline- eriti sellisel erilisel ajal nagu sul ;)

    VastaKustuta
  10. Vägagi on vaja. Tavaliselt on need ainukesed, mida tahan säilitada. Mida rohkem häid fotosid, sest tegusam ja mälestusterohkem näib konkreetne ajaperiood. Kui fotod puuduv, kaob see aeg suuresti ka mälust. Vähemalt minul. :)

    VastaKustuta
  11. Krista, sa oled nii ilus! Ja ilusaid pilte on ju nii meeldiv vaadata! Meil ka töö juures oli hiljuti fotosessioon ja mulle see üldse ei meeldi. See on vist sellepärast et ma ise endale ei meeldi. Nii lihtne see ongi. Aga sina oled super!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Arvad? Äkki ei meeldinud sellepärast, et ei klappinud fotograafiga? Kuigi, äkki tõesti see pole kõigile meeltmööda... :O

      Kustuta
  12. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  13. Pikemat aega juba mõtlen endamisi, et peaks mine fotograafi juurde, aga siis tabab ühtäkki mingi hirm ja sinna see asi jääbki.
    Ilusaid pilte on alati lust vaadata, üldjuhul endast tehes pilte õnnestub 100.st pildist heal juhul 2 pilti :D
    Usun, et kindla käe ja professionaali juures pildistades õnnestub rohkem pilte kui 2 ;)
    Rasedus sobib Sulle ime hästi, armas Krista :)
    Jäädvustage ikka Taaviga ka pilte!

    Jaanika

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Jaanika :) Ikka. Lihtsalt seekord sattusin üksi kaamera ette :)

      Kustuta
  14. Mulle meenusid Su mõtetega seoses need rohked perekonna pildialbumid, mida ma lapsena lapata armastasin. Enamik olid klõpsutatud suuremate entusiastide poolt, kes oma kaameraid igasugustele koosviibimistele kaasa võtsid, osa ka erilistel üritustel professionaalide poolt, näiteks pulmapildid. Nagu ilma naljata sai nõnda neid albumeid ja sealseid nägusid vaadates mitmeid päevi mööda saadetud. Vihmased päevad olid nõnda eriti meeldivad. :)

    Alustasin toona ka ise oma albumit, aga jätsin selle pooleli. Mingil hetkel hakkasid kokkusaamistel kaamerad kotti jääma. Enamasti jõudsid seejärel albumisse koolis tehtud klassifotod ja portreed ning need ei tundunud enam seda tolle aja olustikku ja minu enda hetkeolemust sisaldavat. Tohutult palju mõtteid ja tundeid jäi nende piltidega edasi andmata. Pigem nagu passifoto tegemine ja me kõik teame, missugused need välja kukuvad. :D

    Nüüd pole ma professionaalse fotograafi objektiivi ette tükk aastaid sattunud, pigem kukub mõni foto üritustel ning üksikud head klõpsud ka endal ja sõprade poolt hästi välja. Aga kui juba minna pildistama, siis mitte lihtsalt dokumenteerimaks seda, et käisin-nägin-tegin, vaid juba seda, kes ma inimesena sel ajahetkel olen. Keskkond, tegevus, rõivad, soeng ja meik polegi ehk nii olulised kui see, kuidas kehakeelega ja ilmetega fotol endaga selleks hetkeks pikemalt kaasas olnud mõtteid ja tundeid edasi anda. Minu jaoks on see sarnane tantsimisega. Koreograaf-juhendaja aitab välja tuua tantsija iseloomu, keha võimed ja õpitud oskuseid. Hea fotograaf oskab midagi sama ka pildistatavast inimesest üles leida. :) Olgu endale vaatamiseks või selleks, et tulevastel põlvedel oleks vihmaste ilmadega võimalik fotoalbumeid lapata. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oi, mina ka armastasin lapsena fotoalbumeid kapsaks lapata. See oli niiiii põnev tegevus!
      Aitäh Sulle pika ja põneva kommentaari eest :)

      Kustuta
  15. Kulla Krista! Ainult naudi hetki ja staatust, mis hetkel just Sulle antud���� Pildista ise, lase pildistada, puhka, koge ja valmis9tu elu ilusaimaks sündmuseks!❤ Oled tubli ja fantastiline! ����

    VastaKustuta
  16. Mina ise pole ka ühelgi fotosessioonil käinud ja oleks päris lahe Sinuga rolle seekord vahetada :)))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, see oleks küll lahe trade. Vaatame, mis fortuuna täna ütleb :)

      Kustuta
  17. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  18. Olen vist osalenud ainult ühel fotosessioonil sõbranna tüdrukuteõhtu raames, seega grupipildistamine, fookus õnneks polnud minul. Õnneks, sest ei oska piltidel kuidagi olla ega poseerida kunagi, et ise ka pilti vaadates rahul oleks pärast :D
    Fotosessioonid on päris popiks saanud, suuremate sündmuste jäädvustamiseks (rasedus, pulmad, beebi eluaastad jne) läheksin vb omaalgatuslikult isegi pildistama, aga ainult endast niisama ilusaid pilte, siiani pole veel ette võtnud seda :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Noo, aga siis loodame taas fortuunale ja äkki saame sust niisama ilusaid pilte ka teha :)

      Kustuta
  19. Wao,superkenad pildid kõik! Olen kindlasti piltide tegemise poolt,sest hiljem hea meenutada ☺ ise olen proffiga pilte teinud ainult 1x ning jäin väga rahule, sest mind suunati hästi,ka see on fotograafi juures väga oluline.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, olen nõus. Fotograaf peab olema hea ja Sul peab taga klappi ka olema. Olen pildistanud Eesti ühe tuntuima fotograafiga ja klappi polnud. Nii halb mulje jäi. Eks see on ikka vist nii, et kõigile kõik ei sobigi...

      Kustuta