kolmapäev, 26. juuli 2017

Meie Saaremaa ja Mototoober 2017

Hei,

Puust ja punaseks, kus me käisime :) 


Kiire ajaga kaasas-käimine ehk update:  me käisime vahepeal Taaviga Saaremaal. Taavi oli tööasjus ehk siis Tartoo-Tattooga väljas sellisel mootorattaüritusel nagu Mototoober 2017. Juba kolmandat aastat käisime sellel evendil. Mototoober toimub Karujärve kämpingus, ehk väga ilusas kohas ja selle põhiline eesmärk on see, et tsiklirahvas kokku saaks ja mõnusalt aega veedaks. Väljas on ka tätoo-telk, ehk selepärast olime ka meie seal. Või noh, Tartoo-Tattoo ja mina :D


Elu-olu :)



Enne, kui pildid nahale saavad, tehakse neid paberile ja kopeerpaberile jne... 

Startisime reede hommikul veidi 7 läbi. Arvutasin igatipidi, et meil jääks aega üle, ehk et me jõuaksime praamile varuga. Aga peale paari pissipeatust, ühte poepeatust ja hunnikut teetöid jäime me oma praamist maha. Well done Krista! No kurja!!! Ma olin enda peale nii pahane, sest arvutasin ja selle kohaselt oleksime pidanud pool tundi varem sadamas olema, koos pissipeatustega. No jah, teetöödega ma sellises koguses arvestada ei osanud. 


Minu musu tööhoos. Või veidi enne või peale seda :D


Ja nii see tint naha vahele läkski.


Õnneks mahtusime järgmisele praamile ja lõpp hea kõik hea. Sealt saime juba saartele ja sealt Karujärve kämpingusse. Esiti läksime sinna, et telk püsti panna ja kõik valmis sättida. Kui see tehtud, läksime oma ööbimispaika vastu võtma ehk võtit saama. Taas olime Värava Farmis. Oleme seal enne ka (2015)  metsamajakeses ööbinud. Täitsa vahva koht, aga ilma erilise luksuseta. Väike majake asub metsa sees, kus tegelikult on 1 narivoodi ja 1 kaheinimesevoodi. Meie olime ikka kahekesi oma bungalos. Toas muud atribuutikat polegi. Lamp ja tool ja madal lauake ka. Kempsus tuli väljas kuivkäimlas käia ja duššimajake oli ka majast väljas, ehk mitme metsamajakese peale üks. Aga pesta sai. Sooja vett oli ja ses suhtes, et asjad saavad aetud. Olemas oli ka väliköök ja grillplats võrkkiige ja batuudi jms-ga, mida meie küll ei kasutanud, aga need kes peredega puhkasid, kasutasid küll.


Janis töötamas.

Anton töötamas.


Meil oli sinna broneeritud 3 ööd, sest otsustasime tagasi sõita alles esmaspäeva õhtul. Kus meil kiiret. Naudime seni saare-elu. Ilmaga vedas sel aastal kohe väga. Eelmised aastad olen ikka õhtuti pea et talvejopes istunud ja külmetanud. Sel aastal sai nahktagiga asjad ära aetud ja laupäeval päeval ma hoopis päevitasin rannas, siis kui Taavi tätoveeris. Kuna üritus toimubki ranna-alal, siis ma ei pidanud isegi ürituselt selleks lahkuma. Superluks. Muus osas käisime seal niisama ringi ja sõime-jõime. Mina vaatasin ka nende meelelahtusprogrammi nii palju kui nägin (õhtuseid showsid ei näinud, kuna me sõitsime ilusti oma metsamajakesse magama). Meie ööbimiskoht oli 10km kaugusel Karujärve kämpingust muide. 


Mina nautisin rannamõnusid, sest ilm oli super! 

Üks paljudest mängudest, mida seal rahvale korraldati :)

Vahpeal esinesid väga toredad rahvatantsijad. Täitsa põnev oli neid vaadata ja nende etteaste oli pundipeale pea 30min!!!!

Lihtsalt mingi tsiklihärra jalga puhkamas :)

Karujärv päikeseloojangus.


Pühapäev oli juba ürituse lõpp, ehk sõitsime hommikul vaid sinna, et aidata telki kokku panna ja sõime seal pannkooke ja siis suundusimegi otse Kuressaarde. Seal alustasime nagu alati antiigi-äridest, mis veel lahti olid ja mõndadest suveniiripoodidest. Siis läksime Veskisse sööma ja sõime palju. Taavi sõi lausa kolm käiku ja mina kaks. Hea oli. Pärast jalutasime vee ääres ja vaatasime kalamehe ja kalanaise üle :)




Minu veiselihaburger

Minu magustoit :)
Taavi kalanaise tuharat toetamas :P

Päeva teine pool oli plaanis veeta Grand Rose Spas. Ja nii tegimegi. Ma pole enne seal käinud, sest Saaremaale ma naljalt ei satu. Väga mõnus spa. Veidi väsinud siit ja sealt, aga saunasid on palju ja erinevaid. Rahulik on ka. Väliterass ja väljas asuv saun. Mõnus. Sel pühapäeval oli see nagu rusikas silmaauku. Minu raseda-selg oligi juba pirtsutama hakanud pikkade autosõitude ja uutmoodi madratsi peale. Pühapäeva õhtul ja esmaspäeval tundsin end nagu inglike. Selg ei meenutanud ka ennast üldse. Olin väga rahul. Peale spad jõime kohvi ühes välikohvikus, ja ei söönud ikka veel, sest Veskis söödud lõuna oli veel täitsa alles kõhus. Jalutasime Kuressaare lossi pargis, kuulasime seal ühte kontserti veidi ja jalutasime randa ja pärast sealt tagasi ka. 


Kuressaare on armas.
Istusime peaaegu rannas ja taamal paistab Kuressaare linnus.


Enne Värava Farmi sõitu hüppsime poest läbi ja võtsime veidi nosimist õhtuks. Lubage ma kohe ütlen: Taavi ei nosi :D Ta koguaeg norib mind kui ma nii ütlen, aga nii kõlab ju täitsa hästi. Nosima. Nosima. Nosima. 


Selline see meie majake seal oligi. 


Igatahes. Esmaspäeval magasime end välja, pakkisime asjad kokku ja võtsime uuesti suuna Kuressaarde. Nüüd oli ju tööpäev ja saime veel poodides käia. Antikvariaadid, käsitööpoed, muud poed, kaubamaja. Ega me eriti kaua seal ei olnud. Võtsime suuna kohe Muhu poole ja tegime ühe mõnusa kõrvalepõike Angla tuulikute juurde. Teate kui ilusaks seal kõik on tehtud? Ma käisin seal viimati umbes 10 a tagasi. Soovitan sinna kindlasti minna. 


Angla tuulik

Hoone Angla tuulikute juures on väga lahe ja huvitav. 


Angla tuulikute alal oli ka kitsesid ja jäneseid ja parte :)



Edasi peatusime Muhus ja ostlesime seal ( herned, hapukurk, veidi käsitööd...) ja siis saimegi juba sadamasse. Saatuse tahtel kompenseerimaks oma tulekut saime minnes varasema praami peale ja elu oligi ilus. Rõõmustasime, et saame Pärnus ka antikvariaate uurida. Tõsiasi aga, mis Pärnus ilmnes oli see, et need olid esmaspäeviti kinni või alates 16/17.00 kinni. Me saabusime linna veidi 17 läbi. Jalutasime Rüütli tänaval. Vahtisime niisama ja Unt ostis meile sepistatud noa-kahvli komplekti kummalegi. Sellised metsikud. Ma ei tea kuidas nendega süüa on, me pole veel proovinud. Hehe. 


Pärnus rõõmsalt jalutamas :D
Vot sellised söögiriistad :)


No ja ei saa mina ikka ilma seiklusteta. Panin Pärnus navika Tartu peale ja hakkasin sõitma. Olin kindel, et läbi Viljandi. Planeersin Pärnus veel tanklas vetsus käia ja puha. Tutkit! Tammiste ja midagi ja midagi ja Tori ja mida? Navikas oli meid kuskile täitsa muud teed pidi suunanud. Taavi küll targutas ka kõrval, aga olin esiti veendunud, et see on möödasõit linnast endast ja siis olin veendunud et ikka läbi Viljandi. Ja siis kuskil Tori ja pärapõrgu vahel muutsime telefonis ja autos navikad Viljandi peale, sest kõht oli tühi ja Krista põis nagu alati täis :D Õnneks kuskil ( Äkki Lahemaa?) looduskaitsealal oli miski ökokemps, mis päästis mu päeva.  No siis oli veel 20km kruusateed kuskil vahepeal ja siis lõpuks Viljandi. Jess. Sealt ootasime ka sada aastat oma toitu ja tankisime autot ja siis juba edasi koju. 


Kodus on hea :) Reisida on tore, aga kodus on veel parem :)

2 kommentaari:

  1. no ma ei saa lihtsalt..tatoveeritud rase on ikka täiega cool :) teist saavad väga lahedad vanemad ikka :D

    ps! te oma söögiriistade kõrvale vanu samovare ei taha või :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehe. Nii armas.
      Tahame küll, kas Sul on pakkuda? 😁

      Kustuta