esmaspäev, 18. juuni 2018

Heitlused taignaga

Hei,


Kui juba jutt huumorilaadseks kiskus, siis räägin Teile ausalt ära ka selle pitsapõhja loo.No lugu lihtne. Külmkapi sisu lausa nõudis pitsateo järgi (suvilast koju rännanud grillitud kanaliha ja hulgimalt juustu) ja mõtlesin mina, et miks mitte ka end üllatada ja OTSIDA internetist üks eriti hea pitsapõhja retsept ja teha TÄPSELT nii, nagu seal öeldud. Ehk siis tuleb miski ideaalne põhi.




Spinatilehed kõige peale, et ikka oleks nagu restoranis (need tõmbasid kahe minutiga kuumal pitsal suht pisikesteks krimpsakates- tark mina /face palm/)


Muidu kasutan ma pitsat tehes kas valmispõhja segu (Jah, ma tean. Jube jube.) või teen ise silma järgi umbes nii: muna, jahu, vesi, piim mõni maitseaine. Basically- pannkooki põhjaks.
No olgu. Surfasin nati siin ja seal ja leidsin sellise retsepti. Lugesin ja see tundus ideaalne!


Hakkasin tegema. Aga no teate- mina köögis ju. Tegin gramm-grammi haaval, udupeenelt mõõtsin ja mätsisin ja tegin kõik nii kuis peab. Ise kõrvuni puhast optimismi täis, et oh, nüüd tuleb küll siit üks maailma parim pitsa. Hehe.


Ja siis jõudsin selle osani, kus pidi seda tainast ahjuplaadile rullima. Rullima? See pitsataigen oli nagu mingi taltsutamata valla pääsenud elukas! Kui mina rullisin ta lahti, siis tema tõmbas end kokku. Kui mina surusin ta plaadi paremasse nurka, siis vasakust nurgast pani ta plehku. Higistasin ja möllasin ja venitasin ja rullisin. Jubenäts tainas. Vandusin vaikselt omaette ja mõtlesin, et ei iial enam seda ei tee. 15minutit ja 389 higimulli hiljem, panin pitsa ahju.








Kunagi tüki aja pärast, vist isegi järgmisel päeval... Siis kui olin hinges otsustanud, et seda retsepti ma enam MITTE KUNAGI ei kasuta ja üldse pitsat tükk aega ei tee... mainis Taavi, et eilne pitsa oli ikka päris hea ja just see tainas :D Taavi ütleb nii harva midagi toidu kohta. Ja nüüd! Oehh. Dilemma.




Selline grillkana pitsa peale läkski. Väga maitsev tuli, sest lihal oli hea marinaad (mingi klassikaline kanašašlõkk)


See tähendab aga vaid ühte. Tegelikult see oligi maitsev pitsapõhi ja maitsev pitsa. Lihtsalt seda oli paras sport teha (kuigi ma tegin TÄPSELT retsepti järgi).


Kokkuvõte: ma soovitan seda pitsapõhja proovida, aga ihu tuleb enne selle taignaga sõidimist valmis panna ja soojendus ette teha :D




Rosana soovitab: Ja ärge unustage pesta hambaid!

Olge mõnusad ja tehke siis vahepeal pitsat!


PS: selle taigna muutis eriti heaks just maitsestus. :P Ärge seda seal retseptis ignoreerige :)

3 kommentaari:

  1. Mulle ka see klassikaline kanašašlõkk meeldib :) ja pitsat teen täistera tortilla põhjal :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen kuulnud, aga pole proovinud. Tänud soovituse eest. Võtan plaani ☺️

      Kustuta
  2. Ega ometi vana tallinna juustu peale ei saanud nagu mul omletti peale kogemata? :D

    VastaKustuta