laupäev, 30. juuni 2018

Miks ma koguaeg postkontoris käin

Hei,


Räägin ausalt ära, miks ma käin postkontoris keskmiselt 3-4 korda nädalas. Jep. Kõik töötajd seal juba teavad mind nägupidi. Aga ma ikka käin :D




KING, PRINCESS, QUEEN


Kõiges on süüdi äpp nimega Wish. Alguses, ma mõtlesin, et see EBay äpp on kurjast. Muudkui tellid ja tellid ja kui see on mobiilis olemas ja oled koguaeg sisse logitud, siis muudkui order complete ja order complete. 


Tuli välja, et see Wish on veel hullem. Seal on igasugused naljakad boonused ja loosiratta keerutamised ja no täitsa lasteaed ma ütlen. Aga ma ei tea kas see on imetamisest või lapsega kodus olemisest ( varem ma poleks sellise asja õnge langenud), aga ma ikka alatasa ostan midagi sealt ja siis kuna kaup tuleb välismaalt, siis seda pakiautomaati tellida ju ei saa ja kulleriteenust ma ei salli ( istu siis kodus see mingi 100 tundi ja oota kullerit ja siis ta ei tulegi), siis ma käingi koguaeg postkontoris kaubal järgi.


Tundub nagu, et ükskord saavad ju asjad otsa mida tellida ja siis ma ei telli. Loota võib. Aga reaalsus on midagi muud. Ma muudkui tellin ja tellin. Küll suvilasse. Küll endale. Küll Roosile. Küll Taavile. Küll kingituseks. Küll....oeh.


Ja postkontorist pakki tuues on koguaeg selline tunne, nagu oleksid jõulud, sest ma ei tea kunagi mis tuleb ( sest ma lihtsalt tellin igasugu asju korraga ...). Nii põnev, nii põnev.


Naerge nüüd nats seda hullust. Toon näiteks asju, mida ma sealt tellinud olen (seinast seina): matchivaid riideid endale ja Roosile, külmkapimagnetid TÄHESTIK, mingid nooled(vibule) Taavile suvilasse, imetamisrinnahoidjad, telefonikorpused, juukseklambird, postitantsu kingad, vankrikile, mobiilihoidja autosse, närimismänguasi puidust jne jne jne.




Meie ühtekad kleidi, millega plaanisime hõbelusikale minna, aga Roosile on tema oma ikka veel maani :D


Kõik sellised asjad, ilma milleta saab ka suurepäraselt hakkama. Või noh, mille alternatiive leiab ka kauplusest kui väga vaja. Aga no nii põnev on õhtul scrollida ja muudkui tellida kõike järjest. Jube.




DADDY, DADDY´S GIRL


Põnev aga jube samal ajal. Peaks selle maha laadima. Siis oleks korras sellega....

Aga ma ei raatsi ju! :D :D :D




Pepualus kärusse ( jaja, kindlasti need udupeened on paremad, aga see sobib meile tegelikult ka täitsa kenasti.



Vot. 


Kuidas Teil on? Kas shoppate palju internetiavarustes? Ja kas kasutate selleks mobiili või arvutit?


Ciao!

2 kommentaari:

  1. Ali Expressist saab pakiautomaati ka tellida ��

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda nad jah kõik räägivad 🤣 Pean katsetama.

      Kustuta