esmaspäev, 4. juuni 2018

Loos ja sellest kuidas me võimlemispeole sattusime

Hei,


Meil on Roosiga väga tihe graafik koguaeg käsil ja juhuslikult mahtus sinna ka selline asi nagu Tartu Võimlemispidu. Jaja. Ma tean. Ma ei ole sellistest asjadest 100a osa võtnud, kuna see lihtsalt ei ole minu teema. ( Kuigi ma pooldan liikumist ja armastan tantsu, siis igasugused massiüritused ei sobi mulle isiklikult. Olgu see siis kas jooks või tants.)




Siin me Roosiga rõõmustasime eduka peaproovi üle 


No aga kuna seekord juhtus nii, et mu tuttav kutsus meid proovi. Kunagi kevade algul ( aga samas oli veel lumi maas, võibolla oli ka talv :D). Et tulge Roosiga, teeme teistele video, kust nad saavad kava õppida ja ongi olemas. 




Toomemäe reklaamipostil Käänulised teed, võimlemispidu, täitsa olemas! 


Meil Rosanaga oli too teisipäevaõhtu just vaba :D Hehe. Käisime proovis ära. Saime kava selgeks, filmisime ära ja siis hõikas meie juhendaja Nele rõõmsalt, et noh, võimlemispeol näeme.Proovis olles, olin veel kindel, et eiei, meie sinna küll ei lähe.




Meie filmimine ehk õppimine ja proov Veeriku koolis. (titad veel nii väiksed kõigil :D)


Siis hakkas mul aga kuklas mõte vasardama. Miks me ei lähe? See oleks ju lahe. Rosana esimene esinemine kuue kuusena nii suurel platsil. Ja meil on ju aega. Ja kava ma ka justkui oskame. Ja meiega ju arvestati juba. (pani gruppi kirja).




Tartu Postimehes suur ja ilus galerii tervest üritusest.


Otsustasin samal õhtul, et saagu mis saab, meie läheme. See oli tegelikult üks hea otsus.


29dal mail toimus Tartu Võimlemispidu 'Käänulised teed' , kus meie Roosiga osalesime ka ema ja beebi kavas. See oli väga uhke, sest laval oli korraga miski 150 vanemat koos lapsega. Osad olid imikutega ja osad juba kõndivate lastega :) 




Me Rosanaga need vasakpoolsed optimistid :)

Esmaspäeval oli proov ja teisipäeval, ehk 29dal mail, oli õhtul enne pidu veel üks peaproov. Seega kava sai ilusti harjutatud ja riided olid lihtsalt valge pluus ja teksad. Lapsele midagi värvilist ja kogu lugu. Lihtne ja lahe.


Taavi ja minu ema olid meile kaasa elamas ja meid õhtusse aitamas, sest proovide ja muuga venis päevake pikaks. Ja meie kava oli üks viimaseid ka, ehk beebid pidid kannatlikud olema ja kogu kontserdi enne ära vaatama.




Meie pere selfie, plus mingi uudishimulik onu tagantpoolt :D


Lisaks vahvale emotsioonile ja suurele esinemisele oli ka superilus ilm. Päike ja soe. See andis üritusele ka kindlasti palju juurde.





Kes teab, ehk järgmine aasta jälle!


Aga seda kindlasti Roosi rõõmuks ja arhiivi, sest mina ilma Roosita sellisest üritusest kindlasti osa ei võtaks ja selles osas pean nõustuma, et lapsed muudavad meid ja meie tegemisi ja teate mis: SEE ON LAHE! 




Roosi oli eriti vapper ja virises nii vähe kui üldse sai :)



Ahjaa ja loosimine! 


Tasuta lõuna võitis: Kertu Kook


Kasutasin Random Number Generatorit ja panin kõik loosist osalejad tagurpidi ritta enne.

Hiphiphurra ja palju õnne! 


Võtan ise Sinuga ühendust, kuidas me selle realiseerida saame :)

2 kommentaari:

  1. Nii tore. Sellest jääb ilus mälestus.
    Ja kui juba massüritusteks läks, siis järgmistel aastatel võite juba Tartu maratoni lasteüritustel osalemisele ka mõelda 😉

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hihi, praegu ütleks, et kindel EI, aga samas... Me ausõna kaalume asja :) Alustama peame kõndima õppimisest muidugi :D

      Kustuta