esmaspäev, 11. juuni 2018

Soovitan ühte uut kohta, mille nimes ma kindel pole :D

Hei,




Sellist vaatepilti ei saa jätta pildistamata.


Ja Rosana Jasmine ei saanud jätta näppimata :D


Täna käisime Elistvere loomapargis ja ostsime oma ESIMESE perepileti :P Me pole enne veel kuskil perepiletit ostnud.




Karuvaatlejad


Eks see oli nagu ikka. Paar looma ja palju tühje puure. Ei midagi uut siin ilmas. Aga lahe oli see, et täna nägime eriti hästi nii karu, kui ka ilvest.




Korralikult zuumitud karu :D



Tavaliselt on ilvesed kuskil puu otsas, kus peab silmad kissis peas vahtima. Täna lippas ilves ise puuri ääriveeri meist mööda.





Isegi Rosana nägi osasid loomi, kes polnud liiga kaugel, ega liiga liikumatud.




Ühe käega tegin telefoniga pilte, teisega lükkasin vankrit, seepärast pilt viltune. Taavi meiega põtru vaadata ei viitsinud. Ta puhkas pingil, kuni me vantsisime :D


No nad lihtsalt tulevad diagonaalis! (selgituseks mu fotohuvilistest sõpradele) Mu fotod.


Erilist elevust pakkus Roosile muidugi näriliste maja. Ilm oli ka mõnus. Päeva esimene pool oli hästi kuum, aga selleks ajaks kui Elistverre jõudsime tulid pilved, aga oli veel mõnus ja soe.
Isegi jätsi ja kohvi saime seal.



Mõmmik,


Tagasiteel peatusime selles uues Juula mõisas. Kohvikus. Väga armsa sisekujundusega mööblist kuni vetsudeni välja (ja jaa, ma ikka hindan söögikohta tema vetsu järgi ka). 




Selline ta oli

Menüüst proovisin mina räimepraadi, mis oli väga hea ja Taavi miskit sealiha praadi. Jõime mõnusat astelpaju jooki ja Taavi kohv toodi eriti armsas tassis. Nõud olid üldse kõik mingid käsitöö värk (esimene mõte: neid ei saa ju nõudepesumasinaga pesta! :O)




Sööki oodates


Minu musirullid ja kohviku vahva mööbel.


Minu räimepraad

Tahtsime ka Saadjärve kaldal peatuda, aga meie printsess jäi magama ja siis me mõtlesime, et parem sõidame ja laseme tal magda. Ei hakka kiusama.

Issi ostis Jasminele stressikana (miski käsitöömänguasi, mis täidetud riisiga) Elisverest.


Kogu postituse point: Elistvere on ikka same-old same-old ja see Juula mõis või kohvik või misiganes (No tal ei olnud nime. Kohvik oli peale kirjutatud) on päris lahe. Minge uudistage!

Ciao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar